Domov>Služby >Virtuálne sídlo v ČR>Praha 1
Vojtěšská 211/6, Praha 1, 110 00
Dĺžka tarifu | 12 mesiacov | 24 mesiacov | 36 mesiacov | 48 mesiacov |
---|---|---|---|---|
Cena |
- 40%
13 |
- 44%
11 |
- 50%
9 |
- 33%
8 |
Prestížne virtuálne sídlo v Prahe 1, lokalitou vhodné pre tých, ktorí chcú urobiť dobrý dojem na svojich klientov a zároveň majú záujem znížiť riziko kontroly zo strany daňového úradu (vzhľadom k veľkému počtu firiem sídliacich v Prahe 1). Jedná sa o nebytový priestor vhodný k podnikaniu. Nehnuteľnosť je v našom úplnom vlastníctve.
Najpohodlnejšou a najrýchlejšou formou doručenia pošty klientovi je pomocou dosílky od Českej pošty, ktorá poštu určenú pre klienta automaticky preposiela na jemu predom určenú adresu.
Akákoľvek iná pošta, ktorá dôjde na adresu virtuálneho sídla, je 1x týždne vyzdvihnutá. Následne je k dispozícii v našej kancelárii na adrese Sokolovská, Praha 8. Klient je na doručenú poštu upozornený emailom.
Za drobný poplatok je možné dohodnúť si preposielanie pošty do cudziny, alebo skenovanie a zasielanie emailom.
Preposielanie pošty na Vami uvedenú adresu v ČR (po dobu 1 roka) Zriadenie dosielky Vám umožní dostávať Vašu poštu bez omeškania na akékoľvek Vami predom zvolenú korešpondenčnú adresu. Služba sa objednává na rok dopredu. O končiacej dosielke Vás budeme s predstihom informovať a zastíme Vám jej prípadné predĺženie. |
187 EUR
|
Preberanie pošty, jej skenovanie a zasielanie na Vami uvedený email (po dobu 1 roka) V cene tarify je zahrnutých 20 dokumentov max. formátu A4 mesačne, skenovanie každého ďalšieho dokumentu je spoplatnené 1,60 €. |
232 EUR
|
Nahlásenie prevádzkarne na Živnostenskom úrade (pokiaľ máte prevádzakeň) Prevádzakreň je priestor, kde je uskutočňovaná podnikateľská činnosť. Počet prevádzkárni nie je obmezený, avšak, ich nahlásenie je povinné. |
67 EUR
|
Ponechávanie pošty na miestnej pobočke Českej pošty (jednorázovo) |
44 EUR
|
Ceny neobsahujú 21% DPH
V prípade, že si v našej spoločnosti chcete dojednať virtuálne sídlo, najjednoduchšou cestou je zavolať nám na tel.číslo +421 948 185 178, napísať e-mail info@altaxo.sk, či zaslať požiadavku na našich webových stránkach.
My Vám, po zodpovedaní všetkých dôležitých otázok, zašleme objednávkový formulár, ktorý nám vyplnený odošlete späť. Všetko je možné vybaviť prostredníctvom e-mailu, či pošty.
Na zriadenie sídla spoločnosti potrebujete len občiansky preukaz konateľa spoločnosti; plnú moc - v prípade, že konáte za niekoho iného. Platbu je možné uhradiť v hotovosti, ale aj bankovým prevodom.
Pre viac informácií nás kontaktuje na telefónnom čísle +421 948 185 178 alebo e-mailom info@altaxo.sk. Prípadne môžete na našich webových stránkach vyplniť jednoduchý objednávkový formulár a my Vás budeme čo najskôr kontaktovať
V rámci poskytnutia sídla spoločnosti, klient dostane nasledovné služby:
Klient má na výber z 3 miest, kde si môže poštu vyzdvihnúť. Pobočka v Prahe (Sokolovská 131/86 - Zirkón office centier, Praha 8 - Karlín), v Brne (Pražákova 1008/69 - AZ Tower, Brno) alebo v Bratislave (Gorkého 205/3, Bratislava - Staré Mesto).
Spracovanie pošty na virtuálnom sídle, či virtuálnej kancelárii, je individuálne podľa danej lokality. Doručená pošta na adresu virtuálneho sídla sa vyzdvihuje v pravidelnom intervale 1x týždenne a zákazník má na výber z 3 miest, kde si môže poštu vyzdvihnúť. Pobočka v Prahe (Sokolovská 131/86 - Zirkón office centier, Praha 8 - Karlín), v Brne (Pražákova 1008/69 - AZ Tower, Brno), alebo v Bratislave (Gorkého 205/3, Bratislava - Staré Mesto). Klient je informovaný o doručenej pošte prostredníctvom e-mailu.
Našim klientom takisto umožňujeme zriadiť preposielanie pošty na ľubovoľnú adresu v rámci Slovenskej republiky alebo ponechanie pošty na príslušnej pobočke Slovenskej pošty.
Pre zahraničných klientov ponúkame vyzdvihnutie, skenovanie a následné posielanie doručenej pošty e-mailom.
Pre viac informácií si zvoľte Vami preferované virtuálne sídlo a kontaktujte nášho pracovníka ohľadom podrobného opisu ponúkaných služieb.
Sídlo spoločnosti býva označené na 2 miestach zároveň.
Označenie virtuálneho sídla firmy je nutné vykonať úplne rovnako, ako pri normálnom sídle. Na účely obchodného registra je jedno, či sa v tomto mieste skutočne vyskytujete alebo nie. Sídlo ale musí byť riadne označené.
Úprava sídla firmy podlieha príslušným zákonom a orgánom, ktoré správne označenie môžu kontrolovať. Preto je z našej strany 1x týždenne kontrolované správne označenie sídiel.
Pre viac informácií nás kontaktuje na telefónnom čísle +421 948 185 178 alebo e-mailom info@altaxo.sk. Prípadne môžete na našich webových stránkach vyplniť jednoduchý objednávkový formulár a my Vás budeme čo najskôr kontaktovať.
Po predchádzajúcej dohode je u vybraných virtuálnych sídiel možné dohodnúť krátkodobý prenájom kancelárie, či samostatnej zasadacej miestnosti.
Pokiaľ v prípade Vášho sídla nie je možný prenájom priestorov, radi Vám poskytneme zasadaciu miestnosť v našej kancelárii. Táto možnosť sa hodí najmä pre účely prípadných kontrol z daňového, či živnostenského úradu. V týchto prípadoch má klient právo požadovať kontrolu na inom mieste v rámci mesta, kde má sídlo klientova spoločnosť.
Pre viac informácií nás kontaktuje na telefónnom čísle +421 948 185 178 alebo e-mailom info@altaxo.sk. Prípadne môžete na našich webových stránkach vyplniť jednoduchý objednávkový formulár a my Vás budeme čo najskôr kontaktovať.
Cena za prenájom, či poskytnutie virtuálnej kancelárie, sa vždy vzťahuje na určité obdobie. Najnižšia tabuľková tarifa našich virtuálnych kancelárií je 1 rok, nižšie tarify sú na vyžiadanie. Cena je splatná na celé obdobie dopredu. Naša spoločnosť neúčtuje žiadny jednorázový aktivačný poplatok, či nepodmieňuje cenu odberom ďalších služieb, ako je na trhu obvyklé.
K základnej službe poskytovania adresy sídla pre podnikanie klient obdrží 1x kópiu zmluvy a 1x kópiu časovo obmedzeného súhlasu na umiestnenie sídla a jeho zápis do obchodného registra. Zároveň je v cene preberanie pošty, jej dočasné uschovanie v našej kancelárii a informovanie o došlej pošte e-mailom.
Ako doplnkové služby ponúkame preposielanie pošty v rámci Českej republiky, ponechanie pošty na miestnej pobočke Českej pošty alebo jej prevzatie, skenovanie a zasielanie doručenej pošty na klientom uvedený e-mail.
Pre viac informácií nás kontaktuje na telefónnom čísle +421 948 185 178 alebo na e-maile info@altaxo.sk. Prípadne môžete na našich webových stránkach vyplniť jednoduchý objednávkový formulár a my Vás budeme čo najskôr kontaktovať.
Najnižšiu cenu získate pri uzavretí zmluvy na maximálnu dobu, teda na 48 mesiacov.
Sadzby sa odvíjajú od mesta, v ktorom sa sídlo nachádza, aktuálny cenník si môžete pozrieť na našej stránke www.altaxo.sk.
Pre viac informácií nás kontaktuje na telefónnom čísle +421 948 185 178 alebo na emaile info@altaxo.sk. Prípadne môžete na našich webových stránkach vyplniť jednoduchý objednávkový formulár a my Vás budeme čo najskôr kontaktovať.
© 2019, ALTAXO SE
Naše služby
Dôležité odkazy
Spoločnosť ALTAXO SK s.r.o. neposkytuje právne služby podľa osobitných predpisov. Poskytujeme konzultačné a podnikateľské poradenstvo v rozsahu voľných živností. Právne služby zabezpečuje partnerská advokátska kancelária.
Vyberte službu
Založenie, predaj a výkup spoločnosti, virtuálne sídla, vedenie účtovníctva, trvalé pobyty, právne služby a ďalšie.
Odoslaním formulára súhlasíte so spracovaním osobných údajov
Zavolajte mi