Domov>Služby >Virtuálne sídlo v ČR>Brno - Křenová
Křenová 64/13, Brno, 602 00
Dĺžka tarifu | 12 mesiacov | 24 mesiacov | 36 mesiacov | 48 mesiacov |
---|---|---|---|---|
Cena |
- 18%
13 |
- 15%
11 |
- 18%
9 |
- 11%
8 |
Lokalita v centre Brna s novostavbou v projekte Na Křence. Na adrese Křenová je možné si od nás zriadiť virtuálne sídlo pre spol., SZČO a taktiež službu trvalého pobytu. Byt je v našom vlastníctve od 7/2020, ide teda o úplne novú lokalitu.
Najpohodlnejšie a najrýchlejšie doručenie pošty klientovi je pomocou doposielania od Českej pošty, ktorá poštu určenú pre klienta automaticky preposiela na ním vopred určenú adresu v ČR.
Akákoľvek iná pošta, ktorá dôjde na adresu virtuálneho sídla, sa 1x týždenne vyzdvihuje. Následne je k dispozícii v našej kancelárii v budove AZ TOWER, Pražákova, Brno. Klient je na doručenú poštu upozornený e-mailom.
Za drobný poplatok je možné dohodnúť si preposielanie pošty do cudziny alebo skenovanie a zasielanie e-mailom.
pokiaľ meníte sídlo od konkurencie k nám, vypracujeme Vám podklady ku zmene v OR zadarmo
objednávku je možné riešiť osobne v našej kancelárii (10 minút) alebo korešpondenčne
možnosť zľavy v prípade stáleho odberu alebo objednánia viac kusov
Preposielanie pošty na Vami uvedenú adresu v ČR (po dobu 1 roka) Zriadenie dosielky Vám umožní dostávať Vašu poštu bez omeškania na akékoľvek Vami predom zvolenú korešpondenčnú adresu. Služba sa objednává na rok dopredu. O končiacej dosielke Vás budeme s predstihom informovať a zastíme Vám jej prípadné predĺženie. |
187 EUR
|
Preberanie pošty, jej skenovanie a zasielanie na Vami uvedený email (po dobu 1 roka) V cene tarify je zahrnutých 20 dokumentov max. formátu A4 mesačne, skenovanie každého ďalšieho dokumentu je spoplatnené 1,60 €. |
232 EUR
|
Zasadacia miestnosť v AZ Tower Luxusná zasadacia miestnosť na 21. poschodí AZ Tower pre 7 ľudí, v cene je zahrnuté aj občerstvenie. |
36 EUR Za hodinu |
Nahlásenie prevádzkarne na Živnostenskom úrade (pokiaľ máte prevádzakeň) Prevádzakreň je priestor, kde je uskutočňovaná podnikateľská činnosť. Počet prevádzkárni nie je obmezený, avšak, ich nahlásenie je povinné. |
67 EUR
|
Ponechávanie pošty na miestnej pobočke Českej pošty (jednorázovo) |
44 EUR
|
Ceny neobsahujú 21% DPH
V prípade, že si v našej spoločnosti chcete dojednať virtuálne sídlo, najjednoduchšou cestou je zavolať nám na tel.číslo +421 948 185 178, napísať e-mail info@altaxo.sk, či zaslať požiadavku na našich webových stránkach.
My Vám, po zodpovedaní všetkých dôležitých otázok, zašleme objednávkový formulár, ktorý nám vyplnený odošlete späť. Všetko je možné vybaviť prostredníctvom e-mailu, či pošty.
Na zriadenie sídla spoločnosti potrebujete len občiansky preukaz konateľa spoločnosti; plnú moc - v prípade, že konáte za niekoho iného. Platbu je možné uhradiť v hotovosti, ale aj bankovým prevodom.
Pre viac informácií nás kontaktuje na telefónnom čísle +421 948 185 178 alebo e-mailom info@altaxo.sk. Prípadne môžete na našich webových stránkach vyplniť jednoduchý objednávkový formulár a my Vás budeme čo najskôr kontaktovať
V rámci poskytnutia sídla spoločnosti, klient dostane nasledovné služby:
Klient má na výber z 3 miest, kde si môže poštu vyzdvihnúť. Pobočka v Prahe (Sokolovská 131/86 - Zirkón office centier, Praha 8 - Karlín), v Brne (Pražákova 1008/69 - AZ Tower, Brno) alebo v Bratislave (Gorkého 205/3, Bratislava - Staré Mesto).
Spracovanie pošty na virtuálnom sídle, či virtuálnej kancelárii, je individuálne podľa danej lokality. Doručená pošta na adresu virtuálneho sídla sa vyzdvihuje v pravidelnom intervale 1x týždenne a zákazník má na výber z 3 miest, kde si môže poštu vyzdvihnúť. Pobočka v Prahe (Sokolovská 131/86 - Zirkón office centier, Praha 8 - Karlín), v Brne (Pražákova 1008/69 - AZ Tower, Brno), alebo v Bratislave (Gorkého 205/3, Bratislava - Staré Mesto). Klient je informovaný o doručenej pošte prostredníctvom e-mailu.
Našim klientom takisto umožňujeme zriadiť preposielanie pošty na ľubovoľnú adresu v rámci Slovenskej republiky alebo ponechanie pošty na príslušnej pobočke Slovenskej pošty.
Pre zahraničných klientov ponúkame vyzdvihnutie, skenovanie a následné posielanie doručenej pošty e-mailom.
Pre viac informácií si zvoľte Vami preferované virtuálne sídlo a kontaktujte nášho pracovníka ohľadom podrobného opisu ponúkaných služieb.
Sídlo spoločnosti býva označené na 2 miestach zároveň.
Označenie virtuálneho sídla firmy je nutné vykonať úplne rovnako, ako pri normálnom sídle. Na účely obchodného registra je jedno, či sa v tomto mieste skutočne vyskytujete alebo nie. Sídlo ale musí byť riadne označené.
Úprava sídla firmy podlieha príslušným zákonom a orgánom, ktoré správne označenie môžu kontrolovať. Preto je z našej strany 1x týždenne kontrolované správne označenie sídiel.
Pre viac informácií nás kontaktuje na telefónnom čísle +421 948 185 178 alebo e-mailom info@altaxo.sk. Prípadne môžete na našich webových stránkach vyplniť jednoduchý objednávkový formulár a my Vás budeme čo najskôr kontaktovať.
Po predchádzajúcej dohode je u vybraných virtuálnych sídiel možné dohodnúť krátkodobý prenájom kancelárie, či samostatnej zasadacej miestnosti.
Pokiaľ v prípade Vášho sídla nie je možný prenájom priestorov, radi Vám poskytneme zasadaciu miestnosť v našej kancelárii. Táto možnosť sa hodí najmä pre účely prípadných kontrol z daňového, či živnostenského úradu. V týchto prípadoch má klient právo požadovať kontrolu na inom mieste v rámci mesta, kde má sídlo klientova spoločnosť.
Pre viac informácií nás kontaktuje na telefónnom čísle +421 948 185 178 alebo e-mailom info@altaxo.sk. Prípadne môžete na našich webových stránkach vyplniť jednoduchý objednávkový formulár a my Vás budeme čo najskôr kontaktovať.
Cena za prenájom, či poskytnutie virtuálnej kancelárie, sa vždy vzťahuje na určité obdobie. Najnižšia tabuľková tarifa našich virtuálnych kancelárií je 1 rok, nižšie tarify sú na vyžiadanie. Cena je splatná na celé obdobie dopredu. Naša spoločnosť neúčtuje žiadny jednorázový aktivačný poplatok, či nepodmieňuje cenu odberom ďalších služieb, ako je na trhu obvyklé.
K základnej službe poskytovania adresy sídla pre podnikanie klient obdrží 1x kópiu zmluvy a 1x kópiu časovo obmedzeného súhlasu na umiestnenie sídla a jeho zápis do obchodného registra. Zároveň je v cene preberanie pošty, jej dočasné uschovanie v našej kancelárii a informovanie o došlej pošte e-mailom.
Ako doplnkové služby ponúkame preposielanie pošty v rámci Českej republiky, ponechanie pošty na miestnej pobočke Českej pošty alebo jej prevzatie, skenovanie a zasielanie doručenej pošty na klientom uvedený e-mail.
Pre viac informácií nás kontaktuje na telefónnom čísle +421 948 185 178 alebo na e-maile info@altaxo.sk. Prípadne môžete na našich webových stránkach vyplniť jednoduchý objednávkový formulár a my Vás budeme čo najskôr kontaktovať.
Najnižšiu cenu získate pri uzavretí zmluvy na maximálnu dobu, teda na 48 mesiacov.
Sadzby sa odvíjajú od mesta, v ktorom sa sídlo nachádza, aktuálny cenník si môžete pozrieť na našej stránke www.altaxo.sk.
Pre viac informácií nás kontaktuje na telefónnom čísle +421 948 185 178 alebo na emaile info@altaxo.sk. Prípadne môžete na našich webových stránkach vyplniť jednoduchý objednávkový formulár a my Vás budeme čo najskôr kontaktovať.
© 2019, ALTAXO SE
Naše služby
Dôležité odkazy
Spoločnosť ALTAXO SK s.r.o. neposkytuje právne služby podľa osobitných predpisov. Poskytujeme konzultačné a podnikateľské poradenstvo v rozsahu voľných živností. Právne služby zabezpečuje partnerská advokátska kancelária.
Vyberte službu
Založenie, predaj a výkup spoločnosti, virtuálne sídla, vedenie účtovníctva, trvalé pobyty, právne služby a ďalšie.
Odoslaním formulára súhlasíte so spracovaním osobných údajov
Zavolajte mi